9 Eylül 2017 Cumartesi

Plus Nine Boy Konusu Oyuncular

Plus Nine Boy Konusu 


Konusu:

Dizi, 9 yaşında, 19 yaşında, 29 yaşında ve 39 yaşında olan bir grup erkeğin hayatlarını anlatmaktadır. 
ÖNEMLİ NOT! 
NOKTALI YERLER İLE YAZILANLAR SPOİDİR!

                                                             Oyuncular
Kim Young-Kwang dizide, 29 yaşındaki Kang Jin-Goo karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri büyük bir seyahat acentesinde bir tur planlayıcısı olarak çalışmaktadır. O işinde iyidir ve kadınlar arasında da popülerdir. Ancak hayatında da ilk defa kendini tek taraflı bir aşkın içinde bulduğunda tüm geleceğini yeniden değerlendirmek zorunda kalır.

Kim Young-Kwang dizide, 29 yaşındaki Kang Jin-Goo karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri büyük bir seyahat acentesinde bir tur planlayıcısı olarak çalışmaktadır. O işinde iyidir ve kadınlar arasında da popülerdir. Ancak hayatında da ilk defa kendini tek taraflı bir aşkın içinde bulduğunda tüm geleceğini yeniden değerlendirmek zorunda kalır.
  • Benim en sevdiğim karakterdi.
  • Başta en berbat karakterdi ama bu adamı çok seveceğim demiştim.
  • Kızı sevdiğini en yakın arkadaşı ile çıkmasından sonra farketmesi bence hoş bir ayrıntıydı. Çünkü kıza zamanında umut vermiş fakat başka kızlarla takıldıktan sonra kızın bütün hayalleri yıkılmıştı. Daha sonra aynı şeyi kendisi yaşadığında kıza aşık olduğunu böyle anlamıştı.
  • Kızın başta çirkin bir nevi bakımsız  olup daha sonra güzelleşmesi güzel bir ayrıntıydı. Çünkü gerçekten de ilk bölümler beğenmiyordum.

  • Çok şükür ki ikisi için güzel bir son oldu. Ve en güzel çiftlerdi.

Kısacası karakteri başlarda berbat olsada hatta annesi falcıya gittiğinde "benim oğlum çok edeplidir." diyip köpüklü partilerde kızlarla takılmasına rağmen çok seven bir adam olması yaptığı tüm pislikleri unutturdu. 
Ve bu karakteri ve çifti bunla sonlandırıyorum.

                                             Oh Jung-Se (Goo Kwang-Soo)

Oh Jung-Se dizide, 39 yaşındaki Goo Kwang-Soo karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri ülkenin en iyi canlı müzik programında üretim müdürü olarak çalışmaktadır.

  • Daha dizinin ilk bölümünden "A werewolf boy" filmini izleyip ağladığında "işte bu benim adamım" dedim 😀. Çünkü evde kaldığı çok belliydi.
  • Dizinin biricik amcası. Yengesinin sözünü dinler ve başlar eski sayfaları açmaya lakin eski sevgililerinin hepsi çok farklı boyutadır. Taki Da in'e kadar. Da in apartmana taşınır ve başlar olaylar. Da in daha önce bir evlilik yapmıştır ve çocuğu vardır bu nedenle kimseye güvenmeme konusunda kararlıdır. Finale kadar mutlu olamıyacaklarını sandım çok şükür bunlarda happy ending yaptılar.
  • Bu adamın iş hayatını ve apartamanda kendini rezil etiği sahnelerini çok sevdim sjsjjsjshdh. Hele o poşet sahnesi efsaneler efsanesi...




                                  Yook Sung-Jae (Kang Min-Goo )

Yook Sung-Jae dizide, 19 yaşındaki Kang Min-Goo karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri çabuk öfkelenen kıdemli bir liseli ve judo sporcusudur. Onun hayali müsabakalarda altın madalya kazanarak aldığı bursla bir üniversiteye gitmektir.



  • Plus nine boy dizisinde iken ne güzel tanınmıyordu sungjae aşkım. School 2015 den sonra herkes fanı oldu. Sizden önce biz vardık be jdjdjdj . Ve bizdende önce btob grubuna hayran olanlar.
  • Her yerde selfie çekilip fotoğraf paylaşması. Kızı çok sevmesi. Mimikleri. Başlı başına harika olan bu adam finalde terkedildi? Neden neden diyip üzülerek ekranı kapattığımız o zamanlar ah...
  • Evde takıldığı zamanlar annesi ile konuşmaları. Kardeşleriyle daha yakın olması çok hoştu.

                                    Choi Ro-Woon( Kang Dong-Goo )
Choi Ro-Woon dizide, 9 yaşındaki Kang Dong-Goo karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri bir çocuk oyuncudur ve oldukça iyi bir iştaha sahip olması sayesinde gıda reklamlarında oynar. Ancak bir gün seçmeler sırasında Do Min-Joon (Kim Seung-Mo) adında yeni bir rakip ortaya çıkar ve rolü kaybeder.
  • Çok şeker bir karakterdi Diziye renk katan bu küçük çocuğuda çok sevdim. Aşkı sad story olsada 😀
  • Annesi ile ilişkisi çok tatlıydı ya.


Dizi hakkında söyliyeceklerim;
Her karakter mükemmeldi. Teog zamanında izlemiştim ve tamda o tarihte dizi yeni yayınlanıyordu. Bir yandan keşke sınavlardan sonra izleseydim de demişliğim var. Dizi çok güzel bol bol spoi versemde mutlaka izleyin derim. Keşke 19 yaşındaki için mutlu bitseydi ama bir yandan da kız çok yalancıydı ya. Neyse güzel bir dizi güzel bir finaldi...


Diziye notum
10/9




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SHAANDAAR KONUSU