17 Ağustos 2017 Perşembe

Raabta Konusu Oyuncular Ve Replikler

 Raabta Hint Fimi    

KONU :2017 yılında Shiv ve Saira birbirlerine aşık ve ayrılmaz bir bağlantı oluşturur. Kadar, Saira tekrar onu sevgilisi haline getirmeye kararlı bir önceki yaşamdan bir reenkarne sevgilisi ile yolları geçer.

Oyuncular : Kriti Sanon ,Sushant Singh Rajput ( Ve kısada olsa gördüğümüz muhteşem kadın deepika)

Öncellikle ;

*Ben bu filmi uzun süredir bekliyordum. O yüzden büyük umutlarla başladım. Örneğin başrol adamın çok efendi olduğunu ve saf duygularla aşık olduğunu düşünmüştüm. Konusu çok farklı olan bu filmin türkçe anlamı Bağ.

* Filmin konusu güzeldi. Klişeleşmiş filmlerden uzaktı. Oyuncular mükkemeldi. Başrolerin harika bir iş çıkardığını düşünüyorum.

*main tera boyfriend şarkısı filmin izlenme sayısını arttırmış gibi görünüyor. Deepika filmde yer alacak dediklerinde 5 dakikka diye beklemiyorduk. Film son 2 dakkiya kadar iyi mi kötü mü bitiyor anlamıyorsunuz. Son iki dakika da herşey çözülüyor

*Film izlenilmeli mi? Bence izlenilmeli. İlk yarım saat olaylar farklı ilişki hızla gelişiyor fakat bunun perde arkasını öğrenince seviyorsunuz.

Şimdi biraz oyunculardan bahsedeceğim ve spoiler vereceğim.





  Annesi ve babası olmayan saira her gün kabus görmektedir. Bu kabuslar birgün hayatına giren bir adamla anlam vermeye başlamaktadır. Yabancı bir ülkede çikolota dükkanımı tatlı dükkanımı anlam veremediğim o dükkanda bir gün karşılaşırlar ve shiv yanındaki kız arkadaşına rağmen sairadan etkilenir. Saira  Tatlı, çok güzel , eğlenceli  bir kadındır. Ve ideal tipi kendi gibi olan erkeklerdir. O yüzden sevgilisi 1 haftalığına gittiğinde başka bir adamı beğenmişti. Aynı benim tipimsin dediğinde şaşırmıştım. Shiv'in ( başrol adam) her kızı ayartmak için aynı taktikleri yaptığını anladığında bile onu tatlı bulmuştu ve hızla gelişen kendilerinin bile anlamadığı bir tutkuyla aşık olmuşlardı.

Shiv bir bankacıdır.Başta çapkın dediğim bu adam öyle bir güzel sevdi ki anlatamam. Bakışlar bile yeterli bence. Tipi çokta iyi olmadığını düşünüyordum hatta bu tiple nasıl olurda bir sürü kızı tavlar diyordum ama sonra çok yakışıklı göründü gözüme. En sevdiğim repliği  ise " Onu eve ben götüreceğim" Film boyunca bu repliği çok hoşuma gittti.


Bu sahneyi çok sevdim. Shiv ilk defa çok güzel konuşmuştu. Ağlamadım desem yalan olur. Bu sahnede şöyle demişti "Sana birşey demiştim hatırlıyor musun?  onu eve ben götüreceğim. Ona yüzük takmış olabilirsin ama onu eve ben götüreceğim"


En sevmediğim sahne ise partiye gittiklerinde shivin hemen kızlarla dans edip onu kıskandırmasıydı. Orda onu yalnız bıraktığı için saira kabuslarının baş yapıtı ile tanıştı. En komik sahnelerden biri ise 1 haftalığına iş için gittiği yerde sairanın başka bir adamı öptüğünü sanıp çifti ayırmıştı. O olmadığını görünce çok gülmüştü ve gidip dans etmişti. Bir haftalığına gittiğinde birbirlerini hatırladıkları sahneler çok güzeldi.






Ayrılık öncesi çok tatlı ve çok komik bir çiftlerdi.


Fakat o fırtınalı ayrılıktan sonra ne mi oldu. Shiv geri geldiğinde saira evde değildi. Gazetede partide tanıştıkları adam ile saira nın aşık olduğu yazıyordu. Shivin ilk defa kavga ettiğini saira sayesinde görmüş olduk. Gazetedeki haberi gördükten sonra onlara sataşan adamları dövdüğünde o duvara çöküp yıkılışı çok kötüydü ya.

Tekrar ve tekrar söylüyorum düğüne geldiğinde o konuşması çok güzeldi.

Düğünden sonra odada konuştuğu o cümle çok güzeldi. Zengin bir adamla evleniyor diye sürekli oradan vurması çok güzeldi ya.

" Ben bankacıyım o yüzden anlıyorum... Ekonominin önemini anlıyorum ama kimyanın hiç mi bir önemi yok"



Deepika nın sahnesi filme kısada olsa hava katmıştı.


Filmin iki farklı konu aynı oyuncular ile bağdaştırmaları çok güzeldi. Aksiyon sahnelerini geçmişteki hallerini çok sevdim.


Filmi çok sevdim ama bu adamı hiç sevmedim.


Film benim sevdiğim tarz olmadığı için. Yani ben ek villain , sanam teri kasam, aashiqui2 gibi filmler sevdiğim için

Filme puanım 10/8

Filmin en sevdiğim şarkıları ise aşağıda attığım videolarda yer almaktadır...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SHAANDAAR KONUSU