13 Haziran 2017 Salı

Jaana na dil se door Konusu

Jaana Na Dil Se Door Konusu Oyuncular ve                                                                              Replikler






            Türkçe anlamı “Kalbimden çok uzağa gitme” olarak çevrilebilen Jaana Na Dil Se Door dizisi, 9 Mayıs 2016 tarihinde yayınlanmaya başlamış olan bir Hint dizisidir. Jaana Na Dil Se Door (Don’t Go Away From My Heart) dizisinin yapımcılığını Beyond Dreams Production yapmaktadır. Bu güzel Hint dizisinin baş rollerini ise Vikram Singh Chauhan ve Shivani Surve paylaşmaktadır. Aparna Ghoshal, Vineet Kumar ve Shilpa Tulaskar da bu güzel dizinin önemli oyuncularındandır. Dizinin yönetmeni ise Sahib Siddiqui.

Jaana Na Dil Se Door Hakkında

Dizi adı: Jaana Na Dil Se Door, Don’t Go Away From My Heart
Türü: Romantik, dram
Yönetmen: Sahib Siddiqui
Senarist: Mrinal Jha, Mamta Yash Patnaik
Yayın tarihi: 09 Mayıs 2016
Şimdi biraz da kendi yorumlarımla sizi diziyi anlatacağım....

     Atharv babasız büyüyen kolejini bitirip annesinin yanına gelen bir gençtir. Annesi sütçü olduğu için onunda hayali annesini bu sefil hayattan kurtarıp sütçü fabrikası açmaktır. Bu arada babası ölmedi terk edip gidildiği söyleniliyor ve herkes "sudjata dul kaldı" diyip duruyor. Ki babasızlık kelimesi geçince atharv da akan sular duruyor. Neyse bir de vividha adında babasının sözünden çıkmayan zengin bir aileye sahip olsada  atharvın deyimiyle altın kafeste kalmış bir kızdır. Atharvın annesi zamanında atharvı okutabilmek için bizim kızımızın babasına evi ipotek vermiş. İşte atharvın gelmesi ve Kailash Kashyap (Vividha’nın babası)  ile düşmanlık başlar. Nasıl mı? atharv süt fabrikası kurmak ister ve işler oldukça başarılı ilerler bunu duyan kailash "ben buralara gelebilmek için 20 yıllımı verdim o çocuk 2 yılda bunu yapamaz. O sütçüye yerini bildireceğim" der eee bide biricik onu dinleyen kızı atharv ile takılınca babasının sözünden istemese bile çıkmaya başlar. Haliyle bizim yakışıklı atharva tutulur. Dizinin ilk 10 bölümü sıkabilir durmayın devam edin gerçekten harika ama 200 bölümden sonra diziyi izlemeyi istemeyeceksiniz. Şimdi diceksiniz ee o zaman niye öneriyorsun.Çünkü cidden ahlakı , aşkı , aileyi çok iyi anlatan bir dizi. 30 haziranda final oluyor o zaman uzunca bir blog yazacağım. Sıradan bir fakir zengin aşkın değil cidden izledikçe anlayacaksınız. 10 bölümden sonra fena sarıyor ben bir haftada 65 bölüm izledim. 
     izlemeniz  için nedenler
1/ ıs pyaar dizisindeki gibi dizinin 15 dakikasında pervaneler çalışmıyor elbiseler takılmıyor birbirine. Kısacası klasik hint klişeleri yok.

2/ Oğlanımız kızımızdan nefret etmiyor öyle aşkı anlaması için 200 bölüm devirmenize gerek yok. 20.bölümde herşey açığa çıkıyor zaten.
3/Sinirli bakışları yok kıza sinirlense bile gözlerinin içi kıp kırmızı oluyor ve hemen koşup ahır işleriyle uğraşıyor.Ekmeğini taştan çıkaran ve kızamayan biricik şebek baş rolümüz.. (Şimdi birzda onu paylaşayım)

EEE Birde evde 7 den 70 e yani kızın babaanesi ve kız kardeşi bile ona yakışıklı deyip sürekli dürbünle onu izler. Bir babası sevmez ya oda ayrı bir konu.
Bizim kızımızında dürbünü boş bulup izlediği doğrudur.


Babaannemizle de flörtleştiği bölümleri unutursak kalbimiz kurusun ah ah ....

İlk bölüm bu çocuğu beğenmeyip diziyi kapatmıştım.Allahtan sonradan devam ettim.Çok yakışıklı be.

Dizide böyle sahneleri attım diye çok eğleniyorlar falan sanmayın ah kailash ah kızını iki kez başkasıyla evlendirmeye kalktı. Sürekli atharva yetim deyip herkesin önünde aşağıladı. Bizim atharvımız tabiki de ondan her zaman 1 adım önde olup ağzının payını versede gözleri dolduğunda gözlerim doldu .



Peki ya bu gif....
Bekledi o gün çok bekledi ama o




Gelmedi....




ah birde kızımız çok kalp kırdı 





Ama bu sarılmalar en güzelliydi...





Replikler için ayrı bir yazı daha yazacağım şimdilik bu kadar....

8 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş. Bu diziyi senin sayende izledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzunca bir yazı yazacağınızı söylemişsiniz yazacak mısınız acaba?

      Sil
    2. Bende izlemek istiyorum nerden izlediniz

      Sil
  2. dizi gerçekten başlarda harikaydı ama sonlara doğru aradan 4 sene geçmesi Atharvanın sürekli hafızasını kaybetmesi diziye yeni kişiler dahil edilmesi Guddi'nin diziye çok saçma bir şekilde geri dönmesiyle biraz değişti kötü demiyorum ama böyle olmamalıydı 300 bölümü aşkın izledim Atharva karakteri başlarda efsaneydi ama sonlara doğru biraz durağanlaştı konuyu değiştirmemeliydi senaristler bence uzatmak için saçmalamışlar resmen izlerken kafamı duvarlara vurasım geldi masum aşklarını daha güzel işleyebilirlerdi...O değil de bir de bazı karakterler kötülük yapıyor geri affediliyor Vivivdhanın kardeşi bizim oğlana ne yaptı ama sonra noldu hiç bir şey iki kzıyorlar bakıyorum çocuk gene evde dolanıyor Allah bu senaristlere akıl fikir versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama tabi ki de şiddetle öneriyorum gerçekten dediğiniz gibi duyguları çok iyi hissetiriyor zaten 165 bölüme kadar çevrisi var zaten en güzel bölümlerde bunlar...Ayrıca karakterler birbirine çok uyumlu başrol oğlanımız bir harika gerçekten ah keşke hep sütçü olarak kalsaydı özlüyorum o hallerini ama son bölümlerde de bir ayrı havası var.Kısaca izleyin pişman olmazsınız sonlara dğru konu değişsede zaten hint dizileri genelde böyle oluyor yinede güzel...

      Sil
    2. Erden izleyebilirim yardımcı olun

      Sil
  3. nerden izlerim acaba bolumleri bulamıyorum 11 kadar izledim

    YanıtlaSil

SHAANDAAR KONUSU