8 Haziran 2018 Cuma

SHAANDAAR KONUSU

SHAANDAAR KONUSU

Londra’da yapılacak olan düğünü bekleyen iki ailenin birbirinden habersiz planlarını konu alıyor. Aileler kendilerini düşünürken, eşler bambaşka bir maceranın peşine düşeceklerdir. Hint yapımı romantik komedi türündeki filmin başrollerini ünlü oyuncu Shahid Kapoor ve Alia Bhatt üstleniyor.

*Film gerçekten çok komik ve eğlenceliydi.
*Her iki oyuncunun zaten mükemmel olduklarını söylememe gerek yok sanırım.

Sağda görmüş olduğunuz "ısha" karakteri ,gerçek hayatta da başrol adamımızın (shadid kapoor) kız kardeşiymiş.

Filmimiz bu ısha karakterinin düğünü ile başlıyor.
Düğün hazırlıkları esnasında partiler veriliyor. Ve evde yaşanan komik olaylar. Pardon ev demişim Saray!

Sanki bu film diğer hint filmlerine göre fazla müzikaldi. 

Yinede şarkılar mükemmeldi. Danslar da öyle tabiki.
Başrol adamımız her ne kadar gerçek hayatta evli de olsa deli gibi shipledim.

bknz çok tatlılar.

*filmde en komik yerler hiç şüphesiz jagjinder ve bipin diyaloglarıydı.



*bu arada filmde başrol karakterlerin uykusuzluk çekmesi olayını bir türlü çözemedim. Sonunda uyudular ama sjsjsj

Film hakkında size fikir vermesi açısından fragman ;

Çerezlik bir film arıyorsanız öneririm. Ama yok ben daha hint filmlerine yeni başladım o yüzden beni saracak film istiyorum derseniz pekte önermem.

Sonuç olarak benim için çok eğlenceli ve güzeldi fakat bir bollywood filmi için yetersizdi.Çünkü sizi çokta sarsacak bir konusu yoktu yani uzun soluklu bir sitcom izlemek gibiydi.

filme puanım 10/6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SHAANDAAR KONUSU