14 Eylül 2017 Perşembe

Ek Villain Konusu


Kısaca Konusu
Goa kentinde yaşayan Guru (Sidharth Malhotra), Prahlad adlı bir politikacının yanında çalışmaktadır. Sessiz, duygusuz ve acımasız biri olan Guru, karanlık geçmişinden uzaklaşmaya çalışmaktadır. Günün birinde Aisha ile karşılaşınca hayatı değişir, onunla evlenmek ister ve Mumbai'ye taşınır. Ancak bir gün beklenmedik şekilde Aisha bir seri katilin kurbanı olunca Guru için yeniden bir dönüm noktası olacaktır.

Film Hakkında söyleyeceklerim.
  • İlk Hint Filmimdi. Ve gercekten beni hindistana bağlayan bir film oldu. Senaryo harika.Oyuncular zaten Bollywood yıldızları.
  • Bu film için harika iki oyuncuyu almışlar diyebilirim.
  • Filmin daha en başı sonunu gösteriyor lakin başta bir sır var biz onu en sonda öğreniyoruz.İzlemeyen varsa çabuk koşsun.Asla pişman olmazsınız. 
  • Filmi en güzel anlatan cümlem bence bu "eden bulur" yaptıklarının bedelini Guru (başrol adam) ödedi. Fakat ben çok ağladım. 
  • Duygusal ve aksiyon yüklü bir filmdi.Tabi duygusalık daha ağır bastı.
  • Filmin türkçe anlamı Kötü Adam. 
  • Aisha bir gün Guru yu görür ve kötü adam olduğunu düşünerek ondan yardım ister. Ondan birini kaçırmasını ister ve aslında çok tatlı bir hikaye.Daha sonra guru yardım eder fakat kaçırdığı adam ölür. Sen şaka mı sanıyorsun hayatı ? Bu cümleyi aisha ya söylediğinde işte o zaman hikaye tam anlamıyla başlar..
                                         
                                       Oyuncular


Guru (sidharth malhotra)
  • Bir bakın biraz daha bakın çok çok bakın tanıdığınız birine benziyor.Ekin Mert Daymaz adlı türk oyuncumuza aşırı benziyor.
Bknz ne kadar da çok benziyorlar
  • Geçen yaz yahu bu adam kime benziyor derken aklıma geldi.Her neyse kendisi harika bir oyuncu. Yani sidharth'a bu filmde aşık oldum ve kendisini shraddha ile çok yakıştırsam da allia baht ile sevgiliymiş.Kendisine yolları açık olsun diyor magazini sonlandırıyor ve film konusuna geri dönüyorum.
  • Filmde bir intikam havasıyla giriyor ve yakışıklılığı ile tüm gönülleri fethediyordu lakin o adamı öldürdüğünde işte tam da film o zaman başlıyor. Ölen adamın Annesi seninde başına öyle bir olay gelsin deyip dua ettiğinde sonunu hiç öyle tahmin etmemiştim. Tüylerim diken diken oldu yahu.
  • Guru kötü adam değil aslında ailesini öldüren kişilerden intikam alıyor. Ve çok seven bir adam olduğunu da söylemeliyim.
  • İlk tanışmalarını çok sevmiştim Çatlak aisha bizi çok güldürmüş ve ağlatarak bitirmişti.
  • Sevgili olmaya başladıkları zaman yani aisha nın dileklerini gerçekleştirdiği zamanlar o kadar güzledi ki.
bknz tatlılık vol 1
  • Yahu bu tatlı çift bir film daha çekse ya.
  • Filmdeki kimyalarını hissetmeyen yoktur herhalde.
  • Çok seven bir adam izlemek mükemeldi.
  • Heleki karısı öldükten sonra birşey öğrenmişti işte ondan sonra nasıl da intikam almaya başladı.
                                                                                

Sonuç olarak bu rolü sidharth'dan daha iyi kimse oynayamazdı. Mimikleri bakışları yani başta kıza sinirliyeken ki bakışları ile sonradan ağlayan aşık guru yu ancak bu adam oynayabilirdi zaten.




Aisha (shraddha kapoor)
  • Ölüme bu kadar yakın olan bir kızın bu kadar güçlü ve güzel konuşması Guru'ya aşık ettiren özelikleriydi.
  • Hattırlarsınız ki filme çok çatlak bir şekilde başladı. Çok komikti ta ki guru hayatı bir şaka mı zanediyorsun diyene kadar.
"En büyük şakaları hayat bana yapıyor.Ölümün bana gülmesi en büyük şaka .Evet guru... Öleceğim"

Aisha nın ölmeden önceki tüm dileklerini yerine getirir. Son dileği de hatırlarsanız bir hayli güzeldi.
  • Daha sonra evlendiklerinde falan birbirlerine çok bağlanmışlardı. Guru her gün onun ölüm korkusuyla yaşıyordu.
  • Yaşayacaksın aisha dediğinde finali bile bile ağlamadık mı?












Gel gelelim asıl filmdeki kötü adama


Kendisi tam bir pislik olur. Fakat en son da guru bunun çocuğuna sahip çıkmıştı. Hatırlarsanız aisha nın bir sözü vardı

"Karanlık karanlıkla son bulmaz ancak bunu aydınlık yapabilir."
Peki ya hangimiz bu sahnede ağlamadık.


SONUÇ OLARAK
Film harikaydı. Hayattım boyunca izlediğim en güzel filmdi.Şarkılarınıda aşağıya bırakıyor ve bunun gibi güzel filmler bulmam dileğiyle hoşçakalın diyorum


Filme puanım
10/10




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SHAANDAAR KONUSU