5 Ekim 2017 Perşembe

Half Girlfriend Hint Filmi Konusu


Filmin Konusu
Bir zamanlar Madhav adında bir çocuk vardı... Madhav, Delhi'de Riya denilen bir kıza aşık olur. Madhav'ın İngilizcesi pek iyi olmamasına rağmen Riya'ya onunla sevgili olmak istediğini söyler. Riya başlarda sadece dost olmak ister ama sonra Madhav'a bir teklif sunar: "Senin yarım kız arkadaşın olabilirim..."

Yönetmen: Raaz: The Mystery Continues, Murder 2 ve Ek Villain filmleri ile tanınan Mohit Suri yönetmenliği üstleniyor.

*Filmin romantik komedi olduğu söyleniliyor fakat bana dram varmış gibi geldi.

bknz. fragman


*Arjun' un daha önce hiç bir filmini izlemedim ama iyi bir oyuncu olduğunu biliyorum. Zaten shraddha hastasıyım o yüzden altyazı çıkar çıkmaz izleyeceğim. 

 film hakkında gifler ve videolar ;














Ve sevdiğim şarkılar









2 yorum:

  1. film izlenmesi gereken bir film ..komedi değil romantik bir film

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette komedi yazıyordu. Ben henüz izlemedim.

      Sil

SHAANDAAR KONUSU